Zasady obowiązujące podczas zajęć zdalnych w Zakładzie Iranistyki

 

Szanowni Studenci,

publikujemy podstawowe zasady obowiązujące na zajęciach w Zakładzie Iranistyki. Wykładowcy na pierwszych zajęciach mogą uściślić zasady obowiązujące na określnych zajęciach.

 

  1. Zajęcia odbywają się zgodnie z planem na platformie Zoom/Meet w czasie synchronicznym. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa, dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje w semestrze. W szczególnie ważnych wypadkach możliwe jest usprawiedliwienie nieobecności (np. wizytą lekarską, pogrzebem itp.).
  2. Materiały na zajęcia, a także prace domowe udostępniane będą poprzez Google Classroom albo USOSMail.
  3. Materiały wykorzystane na zajęciach, a nieudostępnione wcześniej, będą publikowane niezwłocznie po nich na platformie Classroom.
  4. Studenci mają obowiązek regularnie sprawdzać stronę zajęć.
  5. W trakcie zajęć zdalnych wskazane jest, żeby studenci mieli włączone kamery.
  6. Na zajęciach zdalnych zakazane jest rejestrowanie obrazu i/lub dźwięku, chyba że prowadzący zajęcia wyrazi zgodę.
  7. Bez wyraźnej zgody prowadzącego zajęcia zabronione jest udostępnianie materiałów dydaktycznych osobom spoza grupy zajęciowej.
  8. W trakcie zajęć narzędzi elektronicznych, cyfrowych itp. używamy tylko i wyłącznie w celach związanych z realizowanymi zadaniami edukacyjnymi
  9. W sprawach dotyczących konkretnych zajęć należy kontaktować się poprzez Google Classroom.
  10. Na zajęciach zdalnych sprawdzana będzie obecność – poprzez odczytywanie listy i ustne potwierdzanie obecności przez studentów.
  11. Sugeruje się, żeby po upływie czterdziestu minut prowadzący zajęcia zarządził dziesięciominutową przerwę. W uzasadnionych przypadkach Prowadzący zajęcia może zarządzić dodatkowe przerwy.
  12. Wykładowcy odpowiadają na przesłane od studentów maile w sprawach różnych na dyżurze on-line (termin ogłoszony na stronie internetowej), w sprawach pilnych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17.
  13. Zaproszenie do uczestnictwa w zajęciach na platformach Meet/Zoom/Classroom przesyłane będzie mailem (Google Calendar) lub wykładowca jednorazowo na początku semestru mailem udostępni link (Zoom) do swoich zajęć (link ważny przez cały semestr).